>>> my worst enemy is my heart.. its mine but it beats for you..

Assalamualaikum.. thanks a lot for visiting my ordinary blog.. have a great day.. peace and love (' ~,)V
Attention please, i will write what i want in my space.. its all about me and my buddies.. yet u will see what i choose to show but nobody knows the real me.. take note..

Thursday, December 29, 2011

kehidupan part 1




hidup.. kekadang aku terasa kehidupan itu sgt kejam.. di kala aku mula tersenyum mensyukuri hidupku.. pada saat aku merasakan bahagia itu lagi.. dalam sekelip mata semuanya di ragut dari ku.. selama aku bernafas tidak sekali pun aku pernah terfikir melukai hati sang kekasih.. aku belajar untuk selalu setia.. menyayangi sepenuh hati seluruh jiwa.. mungkin kejadian ku sebagai wanita yang lemah dan tidak sempurna lalu tidak bisa membahagiakan pada setiap yang datang bertandang di hati.. tapi hatiku tulus bila bersama.. aku berperang dengan perasaan yang ingin aku jatuh tersungkur.. melawan segala yang ingin aku melutut dan menyerah pada kehidupan.. kejamkah dunia? atau khudrat ku sebagai wanita tidak akan terlepas dari hukuman cinta.. ya Allah sesungguhnya Engkau Maha mengetahui.. Rancangan Mu adalah rahsia terbesar dunia..

No comments:

Post a Comment