>>> my worst enemy is my heart.. its mine but it beats for you..

Assalamualaikum.. thanks a lot for visiting my ordinary blog.. have a great day.. peace and love (' ~,)V
Attention please, i will write what i want in my space.. its all about me and my buddies.. yet u will see what i choose to show but nobody knows the real me.. take note..

Monday, November 21, 2011

celoteh-celoteh

hai sume.. harini saya rasa suka sgt sebab harimau muda dh menang semalam.. huahua.. cm 0rg gila saya menjerit nk bg sokongan nsib jiran sebelah x ngamuk wakakaka.. tp aku kcian kt fakri tu.. dia asik kena kutuk jew.. xyah maki2 dia cm tu.. tanpa dia kita x msuk final pun.. btul x.. yg penting kita dh menang.. badorol ngn apek mmg the best.. hiiiiiiiiiiiiii..eem tu je lah yg nk saya bebelkan pasal bola.. hahaha..

ni nk buka cita bru plak.. hari ni aku d lantik menjadi baby sitter anak jiran sebelah.. hehehe.. c0mel budaknya.. tp kuat nangis wooo.. byk gaya kena wat tuk wat dia diam.. kena menari mnyanyi cm 0wg sewel hahhahahaha.. ni dia dina!!! mmuaahh..

No comments:

Post a Comment